بیست و هشت ماهگی عشقم...
نوشته شده توسط : مامان نازنین

امروز 17 جولای دختر ناز ما بیست و هشت ماهه شد 

 

                   عزیز دلم بیست و هشت ماهگیت مبارک

دخترکم٬عشقم٬از وقتی اومدی لحظات شیرین ما رو شیرینتر کردی و با هر لبخندت غم غربت و تنهایی 

ازمون دور شد و امید به زندگی رو بیشتر کردی خدای بزرگ رو شکر میکنم که بزرگترین هدیه

الهی رو بهمون داد و لیاقت مادر و پدر شدن رو بهمون عطا کرد

از شیرین زبونیهاش هر چی بگم کمه هر چی ما میگیم با زبان کودکانه تکرار میکنه

هر وقت ازش میپرسیم چند سالته میگه:دو سای و سه ماه(دو سال و سه ماه)

 تا یه کاری انجام میده و فکر میکنه من ناراحت شدم میپرسه:با هم دوستیم؟

اگه بگم آره باهات دوستم میگه با هم خنده کنیم(با هم بخندیم)

یکی از دوستامون رفته مسافرت و دو تا ماهی قرمز و یه جوجو قناری شو به ما سپرده که فاطمه خیلی بهشون علاقه داره و چون خیلی اصرار داشت دو روز تو اتاقش گذاشتیمجوجو شبها ساعت ۱۰میخوابید و این یعنی خاموشی!!!!! خودش سر و صدا میکرد جوجو بیدار نمیشد اما تا ما حرف میزدیم فاطمه میگه هیس جوجو خوابه   صبح که بیدار میشه سیام جوجو سیام ماهی صُب بخیر الان دست و صویَت میشویَم غذا میدم(الان دست و صورتمو میشورم بهت غذا میدم)

بعد از شستن دست و صورت غذای ماهیها و جوجو رو میده و بعد خودش صبحانه میخوره

 دارم با کامپیوتر کار میکنم نشسته کنارم و به دکمه های کیبرد اشاره میکنه و میگه اجازه هست اینو بزنم میگم نه دارم کار میکنم یواشکی دکمه رو میزنه و میگم فاطمه چیکار میکنی میگه کای ندایَم(کار ندارم)

اومدم لباسها رو بزارم تو کمد در کمد رو باز کردم  فاطمه توش قایم شده بود و یه دفعه جیغ زد و داشتم از ترس سکته میکردم خودش هم ناراحت شد و گفت مامان من اینجا قایم شدم

قرار بود با ماشین بریم المان و اتریش اما ماشینمون اطمینانی نبود و همسری تو نت یه مرسدس بنز

کلاسیک دیده بود و فروشنده یکی از دوستای نزدیکش بود و ترجیح دادیم ماشینو عوض کنیم چون

زمستون خیلی اذیت میکرد و بیشتر از قیمتش براش خرج کردیم که آفتابه خرج لحیم کردن بود و مشکلی

که هستش اینه که ماشینه هفت نفره س و ما سه نفریم اما همه چیزش خوب بود و دیروز سند به نام زدیم و خریدیمش

 این روزها فاطمه نمیزاره ازش عکس بگیرم اینم برا خالی نبودن عریضه

 

اینم یه مدل حجابه دیگه

عکس دیروزه

برنامه ریزی برا شیرین کاریه جدید

 اینم آخریش





:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: